MAKLUMAT TERKINI

Selasa, 8 September 2009

Mukaddimah / Pengenalan

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera.

Tujuan blog ini diwujudkan adalah untuk memudahkan kita semua penghuni blok B, Kuaters Kerajaan Jalan Kamaruddin Kuala Terengganu untuk menyampaikan apa-apa masalah, aduan, perbincangan dan semua aspek komunikasi demi memastikan hubungan sesama kita lebih bermakna. Memandangkan terdapat di kalangan kita ada yang sibuk dan sebagainya, maka dengan kewujudan blog ini sedikit sebanyak dapat menyediakan kita ruang untuk berbicara mengenai isu-isu di blok B ini.

Untuk makluman semua, blog ini akan diuruskan oleh saya sendiri, namun kita semua bebas menyuarakan sebarang pandangan dan idea berkaitan blok B kita ini. Pandangan dan kritikan hendaklah secara berhemah dan professional dan diharap segala kekurangan serta kelemahan di blok kita dapat diatasi akhirnya.

Kepada sesiapa yang mempunyai artikel untuk dimuatkan didalam blog ini juga dialu-alukan. Silalah e-mail ke alamat seperti berikut : muafakatblokb@gmail.com. Artikel tersebut hendaklah mengandungi bacaan yang baik dan berkaitan dengan blok ini. Sebarang penglibatan isu politik haruslah dielakkan.


Sekian salam hormat dan mesra selalu,

Zamakhsyari Khariri

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Ulasan atau komen tuan/puan hendaklah ditulis secara berhemah dan jujur. Sekiranya tidak ingin meletakkan nama pun tidak mengapa.

Powered By Blogger